اس ام اس عاشقانه
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

سلول انفرادی من سینه ی من است / تنها خیال سرخ تو گنجینه ی من است .


نبض قلبم در فراقت بیقراری میکند / در هوای دیدنت لحظه شماری میکند .


هر روز بی تو روز مباداست ، روزی شبیه به امروز ، روزی شبیه به دیروز ، روزی شبیه به فردا .


می زند باران نفرت بر پشت شیشه / حکم قلبم را نوشتن تنهایی تا به همیشه .


سهم من از تو دوریه تو لحظه های بی کسیم / قشنگی قسمت ماست که ما بهم نمی رسیم .


کجا دنبال مفهومی برای عشق می گردی / که من این واژه را تا صبح معنا می کنم هر شب .


خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد / خواهان کسی باش که خواهان تو باشد .


لحظه های خسته ام را بی نگاهت رنگ نیست / در فضای سینه ام جز یاد تو آهنگ نیست .


چو شب به راه تو ماندم که ماه من باشی / چراغ خلوت این عاشق کهن باشی .


پیامی میزنم اینک برایت / به جبران پیام های زیادت / از آن بابت پیامی می فرستم / بدانی بنده هم هستم بیادت .


دیدن تو عشق منه / نگاه تو عمر منه / لبخند تو گنج منه / ندیدنت رنج منه .


دیدن دوباره ی تو واسه من آغازه / اوج شادی پرنده ، لحظه ی پروازه .


تو یعنی یک کبوتر را ز تنهایی رها کردن / خدای آسمان ها را به آرامی صدا کردن .


می نویسم خاطرات از روی درد / تا بدانی دوریت با من چه کرد .



آنکه هر روز هوس سوختن ما می کرد / کاش امروز بود و تماشا می کرد .


میگم شبا ستاره ها تا میتونن دعات کنن / نورشونو بدرقه ی پاکی خنده هات کنن .


سلام گل قشنگم ، آسمون یه رنگم / کاش بدونی عزیزم ، چقدر برات دلتنگم .


در غروب تلخ فردا ، در سرود سر پاییز ، در تمام این خاطره ها ، وجودم سرشار از حس توست .


میدونی چرا خورشید داغه ؟ چون میبینه تو مال منی آتیش میگیره .


کدامین شاخه ی گل را به خاطر مرامت تقدیمت کنم که وجودت عطر تمام گلهاست .


صد دفعه گفتم لباساتو جلوم تکون نده ، دکتر گفته به گرد گلها حساسیت دارم !


رفتن همیشه راه نیست / وقتی که سینه ای پر آه نیست / شکستی تو دل من / آیا این گناه نیست ؟


بزار بگم دوست دارم / ساده و راحت و بلند / آخه همیشه دوری ها / از توی سکوت میاند .


درسته دلت از سنگه ولی اشکال نداره ، آخه من هنوز بت پرست موندم .



تمام دارایی من رنجی است که از دوری تو میکشم
.


دلم برای دیدنت ، چه عاشقانه لک زده / بلور قلب عاشقم ، ز دوریت ترک زده .


آرامش یعنی اینکه همیشه ته دلت مطمئن باشی یه خونه ی گرم ، راحت و بدون همسایه داری .


قلب من در شهر چشمان تو جا مانده / قدر یک شب هم شده از آن پرستاری بکن .


سکوت سرد فاصله ها تنم را میلرزاند ، بیاد روزهایی که بودنت را نفهمیدم !


دگر عاشق نخواهم شد که معشوقان جفا کارند / روم کنجی ز میخانه که می نوشان وفا دارند .


دوستی یعنی که ما باور کنیم ، یک دل دیگر ارادتمند ماست .


اگر تنها گناهم دوست داشتن توست ، تنها گناهی است که توبه نخواهم کرد !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 279
بازدید ماه : 270
بازدید کل : 703162
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما